Vacature Leerkracht voor OBS De Regenboog!

Stichting SOM is voor OBS De Regenboog te Dinteloord op zoek naar een

Gepassioneerde Leerkracht

die een positieve impact wil maken op het onderwijs van de toekomst.

Ben jij gedreven om het verschil te maken voor leerlingen en werk je graag in een omgeving waarin ontwikkeling centraal staat? Dan nodigen wij jou van harte uit om te solliciteren!

Over Stichting SOM
Stichting SOM (Samen Onderwijs Maken) beheert een aantal basisscholen binnen de regio, elk met een eigen unieke identiteit en visie. Onze missie is het bevorderen van kansengelijkheid voor alle kinderen door het geven van kwalitatief onderwijs. OBS De Regenboog is een school waar ieder kind welkom is. In een warme, veilige omgeving leren ze alles wat ze later in hun leven nodig hebben. Over groen, over duurzaamheid, maar natuurlijk ook rekenen en taal en is er ruimte voor bewegen en creativiteit.

Wie zoeken wij?
Wij zijn op zoek naar een leerkracht die:

• Een onderwijsbevoegdheid heeft
  • Pedagogisch en didactisch sterk is en kan differentiëren binnen de klas
  • Flexibel en innovatief is en zich graag blijft ontwikkelen
  • Goed kan samenwerken en bijdragen aan de gezamenlijke doelstellingen van het team
  • Een positieve en proactieve houding heeft richting leerlingen, collega’s en ouders

Wat bieden wij?

• Een inspirerende werkomgeving binnen een stichting die volop in beweging is
  • Professionele ontwikkelingsmogelijkheden en ruimte voor eigen initiatief
  • Ondersteuning van een betrokken team van collega’s en schoolleiding
  • Arbeidsvoorwaarden conform CAO PO

Interesse?

Heb je interesse in deze functie ? Dan ontvangen wij graag jouw sollicitatie! Stuur je cv en motivatiebrief naar de heer Mark Suijkerbuijk, directeur OBS De Regenboog, Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.. Voor vragen kun je contact opnemen met de heer Mark Suijkerbuijk via 0167-523326.

Adres Stichting SOM

Bezoekadres:
Rijtuigweg 12
4611 EL Bergen op Zoom
Telefoon: 0164 235225
Mail:: secretariaat@stichtingsom.nl

Postadres:
Rijtuigweg 12
4611 EL Bergen op Zoom

KvK-nummer: 20136591
RSIN-nummer: 818763681

LinkedinLogo

Over Stichting SOM

Stichting SOM (Samen Onderwijs Maken) vormt de overkoepelende organisatie voor Openbaar Onderwijs met vier basisscholen in de regio West-Brabant en vijf basisscholen in de gemeente Reimerswaal, Zeeland.

Het bestuursbureau is gehuisvest in Bergen op Zoom en ondersteunt het bestuur, de schooldirecties en andere geledingen bij de ontwikkeling en de uitvoering van het beleid van Stichting SOM.

Privacybeleid