Opening IKC bij obs De Kreek

Door: Stichting SOM Op: 13 oktober 2015

Samen onder 1 dak, Jij & Ik, Samen Sterk.

Met De Maatjes Kinderopvang en Stichting ZON vormt De Kreek een brede school. Een plaats waar we onderwijs en opvang bieden aan ieder kind, met elkaar zijn we sterk.

Wethouder Yvonne Kammeijer opende het IKC op 16 september jl. met een mega confetti knal. Door verbinding te maken met elkaar, kinderen van en met elkaar te laten leren, zien we kinderen groeien. De ZON-kindjes zijn kinderen met een lichamelijke en/of geestelijke beperking. Zij ontmoeten onze leerlingen dagelijks in de praktijk. Voor beide partijen is dit een bijzonder mooie meerwaarde. Het belangrijkste hier is de integratie tussen de kinderen. De kinderen van De Maatjes en De Kreek spelen en leren samen met de ZON-kindjes. Iedereen telt mee. Of zoals wij altijd zeggen, niemand is gelijk, maar iedereen is gelijkwaardig.

Reden genoeg voor een feestje, nu alle lokalen zo mooi opgeknapt zijn. Met elkaar al zoveel bereikt, we zijn er trots op.